Articol pentru concursul Manafu.ro

Enuntul concursului suna cam asa :

Castiga un smartwatch Cogito Classic Black

• Concursul se desfasoara in perioada05 Septembrie 2014 – 21 Septembrie 2014
  • Sursa: Manafu.ro
  • Tip concurs: tragere la sorti

Ce castigi?

1 x smartwatch Cogito Classic Black

Ce trebuie sa faci?

Povesteste o experienta personala in care ai invatat ceva nou si la ce te-a ajutat aceasta si posteaza comentariul pe blogul manafu.ro.

Raspunsul meu este sub forma unei povestiri din care am invatat ca nu trebuie sa cobor o panta in frana constanta cu scooterul pentru ca se incing discurile si te lasa franele 🙂

Scuze daca povestea este putin cam lunga dar este o experienta de viata frumoasa.

Buna seara,

As dori sa ne inainte de toate sa ne cunoastem cat de cat, asadar voi incepe prin a va spune cateceva despre mine.

Numele meu este Robertt Gheorghevici , am 30 de ani , imi place sa calatoresc si sa desfasor activitati din cele mai diversificate.
Sunt un impatimit al sporturilor cu motor

( Motociclism,Formula 1,karting etc.)

Pe langa sporturile cu motor mai sunt atras de tehnologie, ca atare am ales sa devin programator, si web developer .

Mai jos am sa incerc sa va povestesc in careva randuri si cateva fotografii o poveste frumoasa.

La sfarsitul lunii august 2013, eram singur,  putin trist chiar, pentru ca pana la varsta de 30 de ani nu am reusit mare lucru din ceea ce imi doream si era cu adevarat important pentru mine.nu tu relatie, nu tu copii,nu tu familie…

Se intampla ca intr-o seara sa intalnesc o canadianca intr-unul din cluburile din Bucuresti.Toate bune si frumoase, discutam ,ne distram iar dimineata de nespartim frumos crezand ca nu ne vom mai intalnii.

Ea ,Roxanne  calatorea prin Europa din data de 2 mai 2013.

Crezand ca nu ne vom mai vedea, ne luam la revedere si gata. Spre seara eu decid ca mi-ar prinde bine sa plec la mare pentru vre-o saptamana. Zis si facut. A doua zi dimineata , plec in Vama Veche.

La o zi dupa ce am ajuns , in dimineata imediat urmatoare sosirii mele , in timp ce mancam la pescarie , ghici cine intra pe terasa pescariei ? Roxanne !

Camera 360

Frumoasa intamplare imi zic, si uite asa petrecem cateva zile impreuna , zile de neuitat, stiti si voi cum e in Vama !:P

Spre finalul saptamanii , hotaram sa mergem impreuna spre Bucuresti , de unde urma sa mearga mai departe spre Bulgaria .( Am uitat sa mentionez ca ea facea acest inconjur al Europei cu autostopul)

Mai sta la mine vre-o 2 zile apoi pleaca.

Acelasi gen de despartire, ca si cum nu ne-am mai revedea niciodata.

Urmatoarea noapte , ea fiind in Bulgaria,Veliko Tarnovo, vorbim pe skype 11 ore , la finalul convorbirii imi propune:

“Why not coming to travel with me?”

Eu am raspuns ca nu prea am bani , in perioada asta pentru excursii , aveam ceva bani , dar  pentru alte lucruri

” mai importante” (decat calatoriile) .

Nu stiu ce-mi venii si spun :

” Ok, i’m gonna come ”

Zis si facut, imi propune sa o intalnesc in Rhodope Mountains – In bulgaria , ea mergand acolo la un festival Naturisto-Hippy .

Asadar imi impachetez rucsacul cu strictul necesar si ies pe soseaua Giurgiului in directia Giurgiu la Autostop.

Ajung intr-un final a doua zi dimineata in locul de intalnire,

( un peisaj superb , daca aveti ocazia sa vizitati muntii Rodopi din Bulgaria, va vor marca cu frumusetea locului)

IMAG1020

IMAG1106

Petrecem impreuna inca cateva zile in cadrul festivalului apoi plecam ( cu autostopul) spre granita cu Grecia.

IMAG1030

Traversam granita pe jos( prima mea traversare de granita cu piciorul)

IMAG1181

Ajungem in Xanthi,Grecia.Un orasel extrem de curat si frumos, PLIN de scootere !!!

IMAG1362_BURST004

IMAG1374

Aici  incepe aventura si nebunia: Atat eu cat si ea, am cascat gura la fiecare scooter pe langa care treceam, suceam capul dupa fiecare care trecea pe langa noi ….

La un momentdat , parca intr-un glas spunem amandoi : “Let’s travel by scooter” , ” let’s buy one ”  !

IMAG1406

Si uite asa dragii mei , am petrecut cateva zile in Xanthi cautand un scooter mai ieftin si care sa reziste la drum ( 2 persoane de aprox 47 si 60 kg plus 2 rucsaci decalatorie a cate 65 litrii fiecare)

IMAG1197

Intr-un final gasim un Piaggio X9 125cc , 2002, ne place si il cumparam cu exorbitanta suma de 1600 euro !!! Acum gandindu-ma la suma platita pe un scooter care la noi nu depaseste 800 euro …. pffuu.
In fine , a fost singura varianta , care s-a dovedid a fi si cea mai buna.

IMAG1426

Plecam pe scooter cu un mare zambet pe fata amandoi.

Traseul nostru a aratat cam asa din momentul acela:

Xanthi,

IMAG1406

Drama,

IMAG1420

Serres

IMAG1431

IMAG1436

apoi am urcat in Macedonia -Negotino unde am aflat ca urmatoarea zi era o zi marcanta pentru Motociclistii macedoneni urmand sa fie Raliul Moto al Macedoniei ( Moto Rally Macedonia )

IMAG1599

Ne gandim si hotaram sa ne alaturam coloanei de motociclete si sa facem inconjorul Macedoniei impreuna cu ei .

A doua zi  iesim din oras intr-un loc pe unde aflasem ca va trece coloana si ne alaturam loc.

Facem cateva sute de km cu  ei si ajungem intr-un final in Ochrid unde se facea si decernarea premiilor din cadrul raliului.

IMAG1627

IMAG1621

IMAG1634

IMAG1613

( Pana in Ochrid am trecut si prin Prilep,de asemeni un oras frumos foc)

IMAG1569

IMAG1567

La locul de petrecere si decernare premii  ajungem sa il cunoastem pe Campionul Macedoniei la Motociclism Viteza Zoran Trajkovski cat si pe sotia acestuia, Bijanka , pe presedintele federatie de MotoCross a macedoniei Zarko Trajchevki si multe alte persoane frumoase si interesante.

Aflam la un momendat ca trebuie sa completam niste formulare… buuun , facut !

La un moment dat de pe scena se aude in engleza( se vorbise doar in macedoneana pana in momentul acela)

” Mr Robertt Gheorghevici and Miss Roxanne Lafond are asked to step on the stage please !”

IMAG1658

Uimiti ,razbratind cu greu prin multime, ajungem la scena si urcam!

Mare ne-a fost mirarea cand ne-a for inmanata o cupa ! “Cupa pentru participantii la Raliu,veniti de la cea mai mare distanta”

10002911_633377890063981_387772806_n

1797414_633377846730652_228540196_n

Suntem foartre mandrii de acea cupa, si totodata de acest X9 care nu ne-a facut probleme pe drum  :)) .

2013-11-13 15.25.14

IMAG1679

IMAG1675

IMAG1770

IMAG1771

A doua zi plecam mai departe spre Albania( doamne cate gropi!!!! ) traversam Albania rapid  pana in Portul Duress de unde ne imbarcam pe vapor cu tot cu scooter si traversam in Italia in Brindisi ! ( putin mai jos de Bari) .

IMAG1861

Rau de mare cum am avut atunci , nu am avut in viata mea )

Ajungem noaptea in Brindisi si plecam mai departe.

IMAG1888

Telul nostru era sa ajungem in Milano la maxim o luna distanta de cand am cumparat scooterul( aveam placute de inmatriculare provizorii de grecia pentru 30 zile si cum mama si sora mea locuiesc in Milano , ne-am propus sa ajungem acolo intr-o luna ca sa ne luam alte placute provizorii din Milano.)

IMAG1922

IMAG1923

IMAG1911

Calatorim toata Italia din sud(Brindisi) pana in nord ( Milano) vizitand fiecare oras si satuc care ne iesea in cale.(De mentionat Franca Villa Fontana , este un loc ceva mai mare decat un sat dar mai mic decat un oras mic 🙂 ,extraordinar de frumos.)

IMAG1949

IMAG1971

IMAG1997

IMAG2052

Ajungem in Milano cu o zi inainte de a ne expira placuta de inmatriculare si aflam cu stupoare ca Italia , nu are placute provizorii, nu exista la ei asa ceva .

IMAG2022

IMAG2076

IMAG2098

IMAG2179

IMAG2180

Ok, lasam scooterul la mama, si ne continuam excursia spre Torino( cu trenul,cu nasul, luam o amenda de 80 euro : P )

IMAG2266

, apoi Ventimile,Monaco,Montecarlo,Nice(france), vizitam un mic satuc La Cole sur Loup un nordul orasului Nice si cam atat.Intre timp, dormim in gata din Monaco,facem plaja in Nice etc, peripetii.

IMAG2104

IMAG2184

Ne intoarcem in Milano, punem scooterul pe platforma si il trimitem in Romania, noi venim cu vionul.

IMAG2181

IMAG2213

Ajungem in Bucuresti , stam cave vreme aici, apoi plecam intr-o scurta alta excursie in Turcia( Bucuresti-Ankara-Bucuresti tot cu autostopul), ajungem iar in Romania , si  la scurt timp Roxanne ma cere in casatorie .

Eu spun “Da” si pe 12 Februarie ne-am casatorit .

1900339_610075595727544_1768289616_o

Am incercat sa scurtez povestea ,am omis o groaza de detalii demne de povestit , dar daca sunteti interesati , ne intalnim la o bere pe la vre-un festival si povestim mai amanuntit 🙂

Am atasat cateva fotografii din aceasta excursie si deasemenea  inelele noastre de logodna

1551665_594842517250852_834831922_n

( care nu sunt deloc cele obisnuite)

Sunt defapt 2 semeringuri de presiune de motocicleta puse pe lantisoare:)

Sper sa nu v-am  plictisit si sper sa ne vedem pe scooter cu o un nou ceas (Smart One)  😀

Asfalt uscat si sa ne auzim cu bine !

In continuare atasez o galerie cu inca cateva imagini .

Nu inainte de a multumi Manafu.ro pentru frumosul concurs.